Torsdag

Vaknade kvart i nio och bussen gick hel, blev till att slänga på första bästa kläder och springa! Kan tyckas som en dålig start på dagen men har haft en riktigt bra dag faktiskt. Hade en lektion i skolan, helt okej. Sen drpg jag Alice och Josefin oss in till stan, Alice shoppade lite och jag solade snabbt, måste få bort lite av mina utslag..
 

Efter att jag solat åkte jag hem, sov en liten stund och sen tog jag och Josefin bussen ut till Eurostop och gick hem, det kallar jag motion, men det var riktigt skönt. I morgon är det fredag, skönt. Dagen börjar med psykologi, sedan badhuset med syster och på kvällen blir det middag hos Linn, låter som en bra dga i morgon med är på G!

Fick en riktigt god nyhet idag! Jag ska på jobbintervju på fredag nästa vecka på hotell Tylösand, hoppas hoppas att jag får det! Skulle va så skönt att slippa oroa sig över sommarjobb. Nu ska jag kolla på filmen Alexander, är lätt besatt av krigsfilmer denna veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0