Tisdag

Ännu en dag har passerat! Blev på riktigt bra humör när jag vaknade och såg vädret, våren är verkligen på G nu, så jag cyklade till skolan, visst det är en bit från söndrum men det var så skönt. Först hade vi prov i naturkunskap som faktiskt gick bättre än väntat, sen på eftermiddagen kollade vi film i flera timmar.

Väl hemma kom Linn och Faton förbi och vi satt och snackade ett tag, när de stuckit gick jag en promenix med Wilma och sen var det dags för kvällsmat. Nu ligger jag i min säng och ska strax sova, i morgon är det en väldigt lång dag i skolan! Puss på er


Längtar så efter att kunna sitta ute på altanen och sola, äta och ja bara chilla med vännerna! Här är en bild från min 16 årsdag, känns som igår, alltså verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0