Tinkerbell

Ännu en dag är slut! Går så fort, tycker nyss det var måndag, i morgon är det redan helg igen men jag klagar inte!

Blev iaf en del pluggat på bibblan men det är en hel del kvar. Känner att jag måste fokusera stenhårt nu, blir alltid att man slappar efter bara för man längtar etfer sommar och lov hela tiden..


Men till något annat, har under eftermiddagen funderat på vad jag ska klä ut mig till på minis 18års middag, och har äntligen bestämt mig, Tingeling blir det! Har det mesta som behövs så är ett bra val på så sätt, längtar verkligen. Kommer bli riktigt kul!


en bit på väg iaf, fattas bara vingar, ett trollspö och skor.. Mini och jag ska springa förbi myrorna i morgon och kika! Något annat som händer i morgon är min arbets intervju på hotell Tylösand, håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0