Söndag

Dagen började med att mamma väckte mig, vi åt lite äggröra och bacon och sen tog vi med oss Wilma och gick en långpromenad längs havet, bästa sättet för att rensa alla tankar, jag fär alltid sån jobbig söndags ångest, jag hoppas att den försvinner snart, tror det beror på att allt kommer ifatt mig lite på söndagar, hur fort tiden går och hur snabbt allt förändras.. Men en sak som är riktigt positiv med att tiden går fort, det är att sommaren kommer allt närmre!

Rufsig anna..

Efter promenaden var jag med fina Linn, och vi kollade en riktigt bra film, Going the distance, drack lite te och snackade. Nu ska jag och mamma snart äta kvällsmat, sen blir det antagligen sängen ganska tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0