Onsdag

Vilken lång dag! Onsdagar är väldigt långa. Idag har jag varit övertrött, det sammanfattar dagen, i början var jag mest seg och trött, sen gick det över i överskottsenergi. Då är jag så jobbig att jag till och med blir trött på mig själv..

  
Vi har väldigt seriösa engelskalektioner, speciellt den här, mellan fyra och fem en onsdags eftermiddag. Får alltid hemskt mycket gjort! ironi

Jag önskar verkligen att jag hade något intressant och spännande att skriva om, men just nu är mitt liv hemskt tråkigt, vardagligt. Det är skolan, hem, plugga, sova. Men idag när jag kom hem fanns det en trevlig överaskning, mamma hade gjort minisemlor!! Så gott..


Hur söta?

I morgon är det torsdag, det betyder prov och idrott typ, sen träning. Det är en dag i taget som gäller nu, en dag i taget. Tiden läker alla sår, även ett krossat hjärta!? Lets hope so!

Kommentarer
Postat av: kärlek

Jag tänker på dig varenda minut som går. jag önskar verkligen att jag inte behandlat dig så dåligt för jag har verkligen gått miste om den enda som gjorde mitt liv värt att leva trots att jag var deprimerad. nu rasar allt bara mer och mer för mig, men tänk inte på det! vill bara att du ska veta att du är det underbaraste och de finaste jag vet. jag ångrar att jag inte visade det för det är något som du verkligen förtjänar. jag förstår att du måste gå vidare och det gör så jävla ont i mig för jag vet att hade jag bara ansträngt mig så hade vi haft de hur bra som helst så som jag egentligen ville ha de. Jag ville bara leva mitt liv med dig och kanske till och med få bli pappa till dina barn. men du förtjänar så mycket bättre. Jag älskar dig över hela mitt hjärta anna. kom ihåg de! sköt om dig / din robin

2011-03-06 @ 22:05:53
Postat av: kärlek



Jag tänker på dig varenda minut som går. jag önskar verkligen att jag inte behandlat dig så dåligt för jag har verkligen gått miste om den enda som gjorde mitt liv värt att leva trots att jag var deprimerad. nu rasar allt bara mer och mer för mig, men tänk inte på det! vill bara att du ska veta att du är det underbaraste och de finaste jag vet. jag ångrar att jag inte visade det för det är något som du verkligen förtjänar. jag förstår att du måste gå vidare och det gör så jävla ont i mig för jag vet att hade jag bara ansträngt mig så hade vi haft de hur bra som helst så som jag egentligen ville ha de. Jag ville bara leva mitt liv med dig och kanske till och med få bli pappa till dina barn. men du förtjänar så mycket bättre. Jag älskar dig över hela mitt hjärta anna. kom ihåg de! sköt om dig / din robin

2011-03-06 @ 22:39:13
Postat av: kärlek



Jag tänker på dig varenda minut som går. jag önskar verkligen att jag inte behandlat dig så dåligt för jag har verkligen gått miste om den enda som gjorde mitt liv värt att leva trots att jag var deprimerad. nu rasar allt bara mer och mer för mig, men tänk inte på det! vill bara att du ska veta att du är det underbaraste och de finaste jag vet. jag ångrar att jag inte visade det för det är något som du verkligen förtjänar. jag förstår att du måste gå vidare och det gör så jävla ont i mig för jag vet att hade jag bara ansträngt mig så hade vi haft de hur bra som helst så som jag egentligen ville ha de. Jag ville bara leva mitt liv med dig och kanske till och med få bli pappa till dina barn. men du förtjänar så mycket bättre. Jag älskar dig över hela mitt hjärta anna. kom ihåg de! sköt om dig / din robin

2011-03-06 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0