Onsdag

Då var det redan onsdag kväll, tiden går väldigt fort och det känns både skönt och skrämmer mig lite. Skrämmer mig väl lite för att saknaden blir större för varje dag, men också skönt för jag vet att ju mer tiden går desto lättare kommer allt att bli..

Idag kollade vi återigen på dans, vad som helst för att slippa den låånga bf-lektionen. Slutade tjugo i fem och tänkte ta cykeln hem, eftersom jag var duktig och cyklade idag. Men nej då är det plötsligt vinter igen, suck.. Så blev bussen hem, sen kom pappa hem med Kinamat så nu är man mätt och glad ;) Ska nu slippa tänka för en stund och kolla på A knigths tale. Vi hörs i morgon!


Längtar så efter sommar!


Kommentarer
Postat av: Robin

Anna hör av dig snälla <3 jag älskar dig

2011-03-13 @ 07:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0