Robin 18 år!

Igårkväll tog jag bussen hem till Robin. Kollade film och idolauditions hela natten, och självklart så sjöng jag för honom efter tolvslaget! Tror att vi somnade framåt fem och halvnio väckte Carola mig för då var det dags att sjunga.

Robin fick ett xbox med kinnect, två spel, biokort och två tusen kronor, han är bortskämd. Sen åt vi frukost med mackor och tårta, mums!


Robin nyvaken och glad!


Efter att ha firat Robin hela dagen med hans familj och Andres åkte vi in till stan. Jag åkte hem men sen blev det snabba ryck till överaskningsfest för Robin, riktigt kul var det för han blev så chockad och glad, bra idé av hans vänner! Efter några timmar där så drog jag och Alice in mot stan till Lina, var där ett tag sen drog jag mig hemåt genom stan, stannade utanför Corner och pratade lite med födelsedagsbarnet och sen hem till min underbara säng! Bra dag och kväll, men bäst av allt var att Robin var så glad!


Kommentarer
Postat av: cassandra

ååh ni e såååå gulliga tsm! hur länge har ni varit tsm? :D

2011-01-08 @ 00:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0