satans fjäril

Ja, vad ska man säga om gårdagens party? Jag körde all in! (och då menar jag verkligen all in) Men kände att det behövdes, en riktigt rolig kväll med massa fina tjejer. Martina hade verkligen gjort allt så bra, supergod mat, bra musik och ja, allt bra!

Idag mår man som man förtjänar antar jag. Men trots detta så har jag varit ett duktigt barnbarn och städat hos min morfar, åt lunch med honom också, pluspoäng.
 
Jag sitter nu, sjukt trött och väntar på att Alice ska skicka bilderna från igår, vet dock inte om jag vågar kolla på dem.. kan kanske kanske finnas en del inte så jättejippihej bilder på lilla mig, men man lever ju bara en gång. Tror jag iaf!?


Ja, här har vi då en bild iaf, kavajen är fortfarande på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0