Halv åtta hos MIG

Då var den här roliga halvåtta helgen över. Har inte haft tid att blogga alls idag för har lagat mat och fixat nästan precis hela dagen! Det har verkligen varit skoj det här, men känner att nu blir det inga mer godsaker eller fusk från GI, men någon gång ska vi göra om det. Har verkligen varit mysigt och så mycket god mat.


Fördrink!




Toast med chevreost


Kyckling med bacon, ris och sås, toppat med lite ruccola!


Söta Alice!


Vit och mörk chockladmousse!

Den bilden får avsluta, resten slänger jag upp på facebook. Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till en film. I morgon är det skola igen, men sedan på tisdag är vi lediga, då måste jag passa på att göra klart mina två bf arbeten! Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0