Halv åtta hos Alice

Kvällen igår var super! Alice hade gjort jättefint och verkligen god mat, lyxig fördrink fick vi också. Till förrätt hade hon gjort toast med räkor, till huvudrätt pasta, fläckfilé och gorgonsola, och till efterrätt fick vi krossat digistiva, kiwi, vanilj kesella och hallon, mums!


Fina värdinnan!


lyxig fördrink!


Nelia äter mumsig huvudrätt!


Och sist men inte minst lilla jag, riktigt trevlig kväll!

Efter maten kollade vi på Coyote Ugly, mysig film det där. Men nu åter till denna dagen, lördag. Vid elva var jag nere en sväng på TK och tränade Core - styrka. Nu sitter jag och läser i min spännande bok, om ett tag ska jag gå ner och panta lite burkar på Netto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0