Godmorgon

Det blev ingen skola idag, av den del anledningar..

  • Jag kunde inte sova inatt, ont i armen!
  • Har massa att plugga ifatt, hemma.
  • Kunde inte öva till mitt prov igår
  • Jag suger!

Ja, tex det. Men mest för att jag suger skulle jag nog ändå säga. Jag har inget flyt i skolan, har aldrig någonsin tidigare varit så skoltrött, måste hitta någon motivation om det ska va lönt att gå kvar..

Nu ska jag klä på mig och gå en runda med min vovve, sen plugga och sen om jag orkar så ska jag åka till Onoff och köpa ett par hörlurar. Fick en ipod och ett ett presentkort på onoff av Robin igår, det tackar man för!


Nu ska jag gå ut med min lilla älskling, tror det blir en runda längs havet. Ända problemet är att jag inte vågar ha henne lös som tidigare, efter vår lilla olycka sist.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0