feeling good

Jag sitter här i min säng och lyssnar på Heart of glass med Blondie, bra låt det där. Trots att mitt liv inte precis är som jag hade önskat just nu, så känner jag mig just nu väldigt glad, och ja, positiv. Känns bra! Denna helgen är planerad för halv åtta hos mig med tjejerna, och nästa helg så blir det 18års firande!


blir en halvtaskig bild utan smink och en tjusig finne, oh yes

Klippte ju mig igår som sagt, körde på lite mer lugg denna gången, måste förändra lite ibland. Dock tyckte jag mitt hår blev onödigt kort, jag hade gärna velat ha kvar lite mer, men tyvärr så måste ju det slitna bort så nu ska jag verkligen vårda mitt hår så att det växer och blir starkt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0