sådan dotter sådan mor

Mamma lik som jag, går runt och klagar på vädret, på vintern. Hon vill också ha sol, hon vill åka utomlands. det vill jag med! Tycker att vi borde göra det, bara sticka! Sedan klagar hon också över att det inte finns någon mjölk, Philip har tagit den sista mjölken och nu har mamma ett litet sammanbrott, hon leker litet litet barn typ.


Haha, misslyckad bild, skulle ta så man såg mina träningskläder, bra anna, bra!!

Var iaf superroligt att träna idag, dock så var det lika svårt som roligt, för det var sista gången på den dansen, ny dans på tisdag och då ska jag lära mig från början, tror att detta kan bli mitt nya favoritpass. Nu blir det lite plugg sen susselisussa, NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0