Höstlov

Jag har verkligen haft lov, ifrån allting. Men mest ifrån verkligheten, jag har slappat sönder helt enkelt. Men jag har också gjort en massa roligt och mysigt!

Jag och Martina blev besatta av It girl, så vi lanade det till klockan tre en natt, dagen efter gick vi och köpte pizzor och åt riktigt god lunch!



Jag och Olivia cyklade för första gången sen innan snön kom, att cykla kan vara så roligt hade man glömt bort, sen chillade vi med chips och Vampire Diaries.

Jag blev helt sjukt besatt av Glee



Mamma och jag åkte till Helsingborg för en heldag! Först Ikea och sedan shopping inne i staden, fick med mig ett par snygga skor från Vagabond, ett linne, en kofta och en tröja. Riktigt mysig dag med mamma, fikade på ett lyxigt ställe som hette Grand Coffe och det var underbart att se något annat än Halmstad för en stund.



Och sedan blev det fest hemma hos Josefin!



Har också behövt ta ett av de helt klart svåraste besluten i mitt liv det här lovet, att bryta upp med någon som betyder så mycket för mig. Har fått lära mig den hårda vägen att det inte alltid räcker med kärlek, det räcker inte alltid att man älskar någon. Livet är riktigt tufft ibland, men också riktigt bra vissa gånger. Detta lovet har varit en bergochdal bana upp och ner mellan positivt och negativt.

Ja detta är bara lite av allt som hänt, nu är Alice och Cornelia hemma igen efter sin vecka i Italien, gött, så nu är det tillbaka till verkligheten, skola, plugg och träning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0