Äventyr på G

Livet är så intressant på vardagarna nu, not. Men idag var det skola som vanligt, fick mitt vg i samhällskunskap så är nöjd som fan! Efter skolan fick jag, Alice och Cornelia en riktigt härlig cykeltur hem, i ösregnet. Kände mig som en dyngsur trasa när jag kom hem..
Nu sitter jag iaf och oroar mig lite över nästa vecka, då ska vi på militärläger.. vet inte riktigt hur det ska gå för mig i vildmarken i 24 timmar, utan kontakt med omvärlden, regnställ, stövlar, sovsäck och liggunderlag är inte ord som i vanliga fall lockar mig något väldigt, men, det kanske blir skitkul! Det kan det faktiskt bli, kommer ju inte va ensam precis, har ju mina pinglor med.. Även om Alice första kommentar var - Men nej!? I skogen finns det ju inga speglar..
Senaste jag var på camping i skogen.. lite ynge, lite snyggare!!

Nu blir det BB som vanligt en stund, sedan sussa. I morgon är det skola från 8 till 17 och efter det blir det antagligen plugg inför matteprovet, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0