Val och kval

Är egentligen inte särskilt politiskt engagerad, men har ju fått bli det lite den senaste tiden, skolval, skolarbete och sen kan man ju knappt undgå tv och tidningar den senaste tiden, de har ju bara handlat om valet. Så nu är jag lite insatt, börjar skapa mig en egen åsikt, känner att det tur att jag inte ska rösta i år men att jag kommer va redo om fyra år när det är dags igen. Det enda jag har att säga är att jag tycker ju inte det är okej med SD alltså, no way.

Nog om politik, sitter med min dator igen, som jag saknat den. Nu är den som ny igen, och så kvick! Ska va väldigt rädd om den nu, inte spara ner så mycket skit.

Nu ska jag strax sova, i morgon är det en lång dag i skolan, och så ska jag till min mamma, härligt - saknar henne!


Veckorna går så fort, snart slipper man sture några veckor för vecka 42 går jag ut på praktik, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0