Motionsdags

Nu är jag helt slut !

Började min dag med att jag och Wilma tog bussen till sture och gick sturelöpet, 5.5 km. Efter det hem snabbt och lämna Wilma, byta om och sen bussen in till stan.

  
Jag redo för sturelöpet

I stan mötte jag upp Lena och Tova, blev två par byxor och ett paket strumpor till far, som han ska få på torsdag när han fyller 45.

Kan inte alls bestämma mig för vad jag ska äta.. Är väldigt sugen på kyckling och curry men vet inte om jag orkar ställa mig och laga det bara, är verkligen hemskt trött. Har typ ingen mat hemma heller, inge kul . .

Sen måste jag välja ut alla bilder jag skall framkalla, Robin valde ut en del igår som vi skickade i väg så nu måste jag välja vilka jag ska ha också, och sen har jag fortfarande inte lämnat in mitt partiarbete, inte bra :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0