update

Lördag - Ägnade hela dagen åt att göra mig i ordning, vet inte hur man lyckas med det men jag kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig, antingen blev det för uppklätt eller för vardagligt. Till slut blev det iaf jeans, ett svart volang - linne och en kavaj. Sen hem till Cornelia för att fira att hon fyllt år, god mat och goda vänner. Efter det blev det en sväng på Kulturnatten, det var inte så mycket att ha..
Grattis min fina bästa vän!
Igår sov jag och Robin till ett, gick upp och åt frukost och sen åkte vi hem tills hans bror där vi va resten av dagen för att fira hans födelsedag, blev tårta och pizza och massa trevligt. Efter det åkte vi hem till Slättåkra och kollade film med Emilia och Carola, en perfekt söndag helt enkelt.
Idag har jag inte gjort något alls typ, Robin kom hem till mig med frallor, så söt han är! Sen har jag flyttat över till pappa med, mysigt att va med Tova igen, hon hinner förändras så på bara två veckor.
Nu väntar jag på att Robin ska ringa, sen ska jag plugga lite för har mycket i skolan den här veckan, engelska, bf och psykologi...
Tips på en bra film, Letter to Juliet, väldigt fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0