tröttheten tar över

Klockan är halv elva, varför har jag inte lagt mig? Varför sitter jag kvar i soffan när jag för hela fyra timmar sedan satt och klagade över hur trött jag var? Nu är jag tröttare än trött. Ögonen svider, kroppen känns väldigt tung och allt är bara lite jobbigt helt enkelt. Ska tvinga mig upp för trappan nu, krypa ner i sängen och bara somna direkt!

I morgon är det inte så värst mycket på schemat, men dagen börjar med att jag och Cornelia har möte med rekorn klockan nio, ska bli spännande och se hur mycket vi kan påverka alla de konstiga beslut som tas utan att vi ens blivit tillfrågade, jag gillar inte att lägga mitt öde i andras händer ska ni veta, är väl lite kontrollfreak på det viset.. Efter skolan måste jag plugga, det är verkligen ett måste. Kanske träffa Robin med? För på torsdag ska jag jobba på fridolf och sen ska pappa firas.

Nej, nu sitter jag och babblar, sängen var det!


Med solen i ögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0