Plugget fortsätter

Ännu en dag som går emot sitt slut då. Blir till att plugga till engelskaprovet och sen ska jag kolla på Kungarna av Tylösand klockan 22, kan faktiskt inte låta bli. Hörde i en intervju med deltagarna att de tycker att vi halmstadbor är riktiga bönder, haha. Ja, det är väl bara högaffeln som fattas kanske!?
Va med Robin en stund efter skolan, blir inte Slättåkra idag utan i morgon. Fast snart blir det kanske inte lika långt att åka, de letar hus lite närmare, skulle va så skönt om de flyttade någonstans dit de går bussar, ofta!
Längtar så efter pengar, jag gillar inte att va pank. Vill tex väldigt gärna ha en ny vinterjacka, kanske en sån här..?
Fast vet inte riktigt om det är min stil, men ser så gosig ut! Får fundera på det här, men den kostar bara 900 och det känns inte så dyrt för en vinterjacka.
Idag kollade jag på första avsnittet, säsong åtta av Ont tree hill. Gud som jag älskar den serien, kan knappt vänta tills nästa kommer!
Nu ska jag plugga vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0