love is a wonderful thing

Har haft en bra dag, började med Psykologi lektion, alltid intressant! Efter det in till stan för att köpa en present till en viss Cornelia Swerre, för i morgon ska hon firas med middag och skoj, blir väl även en sväng på kulturnatten.
Har spenderat eftermiddagen och kvällen med Martina, blev kinamat, lite tv, prat och mys. Allt härligt med Martina för hon känner mig utan och innan, det var ju trots allt ungefär 12 år sedan vi träffades första gången, har hänt en del genom åren.
Fick nyss ett samtal av min älskade som ville säga att han älskade mig och godnatt, då mår man ju alltid fint sen, kärlek är fint! Så nu kan jag somna gott till en ny film, Letters to Juliet blir det ikväll. Natti!
En gammal härlig bild på mig och Martina, tror vi slutade fyran?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0