HOPE

Nu har jag varit hemma i en vecka.. Halsen som jävlas med mig, som vanligt. Men nästa gång ryker halsmandlarna, det har doktorn lovat!
Igår åkte jag med Robin hem till Slättåkra, känns ganska konstigt att de ska sälja sitt hus, men samtidigt blir det skönt om jag får in honom lite närmre stan. Hur som, vi kollade på Idol, så härligt att det är igång igen, är ju så bra, speciellt nu med alla auditions.
Och på tal om tv-program, vad ska man säga om Kungarna i Tylösand? Jag tycker att det var ganska så pinsamt, okej om det hade varit ett gäng med glada ungdomar som var här för att ha kul, att det handlade om Tylösand, vår stad och hur fint och kul man kan ha här på sommaren, men det här gänget drar ju bara allt liite för långt..
I morgon blir det skolan igen, Psykologi och sen ska jag träffa Martina, härligt!



Fick en lite jobbig nyhet idag, men hoppas av hela mitt hjärta att jag klarar av det här, och att du gör det. Behöver dig så mycket och detta ska inte få förstöra något, för du är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0