Hemma igen!

Har precis dammsugit nedervåningen så nu återstår bara här uppe. Min matta är ordentligt smutsig, hade nog egentligen behövt piska den, men det orkar jag inte.

Tror provet gick ganska bra, så skönt att den här veckan snart är slut, det har varit väldigt mycket, men innan jag kan slappa till det framför idol i myskläderna måste jag åka och städa på Fridolfs.

Igårkväll lyckades jag få in mamma på valp köpar spåret, hehe. Men vill inte längre ha en russel tror jag, vill ha den här lilla godingen!
En vit dvärgschnauzer!

Kommentarer
Postat av: sanna

tänk på att det är dubbelt så mycket jobb med en dvärgschnauzer då dem måste borstas (kamma ull) nästan varje dag + trimmas..

2010-09-17 @ 17:29:38
Postat av: Anna L

Jo, det har du rätt i. Hade kanske varit skönt att ha en hund som inte behöver någon direkt pälsvård!

2010-09-17 @ 17:46:48
URL: http://livingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0