Godmorgon

Japp, ny dag då, och redan torsdag. Sjukt. Något mer som är sjukt är jag, mår inge bra idag alltså. Men ska vila och plugga nu på dagen sen städa på fridolfs och efter det ska pappa firas!

Gårkvällen spenderades med Robin framför kungarna av tylösand. Trevligt, även om programmet är ganska äcklig, fast underhållande!

Nu hoppas jag att Alice och Kim är framme hos Martina i Madrid, känns redan lite tomt utan Alice och Martina saknar man ju redan som tusan, men Alice är iaf tillbaka på söndag, skönt det !

Nu ska jag plugga lite, bye!


Hade inget att göra innan så rengjorde och sorterade allt mitt smink, slängde en del också, så nu är bara det jag använder mest kvar !

Kommentarer
Postat av: marty

saknar dej ocksa anna! kanns konstigt att inte bara kunna sla en signal och motas nanstans nara, vi har ju inte gjort det sa ofta men saknar att jag visste att jag kunde gora det! :D

2010-10-04 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0