Godmorgon ..

Lilla bloggen!

Blev väckt klockan nio av min pappa, tack säger man för det! Han undrade om jag ville följa med på bokmässa, vilket jag väldigt gärna hade velat, OM han bara hade kunnat fråga igår tex? Inte två timmar före. Jag har nämnligen planer för den här dagen, ska gå på stan med mamma, och sen har jag lovat att städa hos morfar, och sen är det ju faktiskt en viss ettårsdag, även om jag inte riktigt vet hur det blir med den..

Det är inte lätt att vara positiv just nu, men jag försöker verkligen! Jag är nöjd efter mitt besök hos frisören igår iaf, det blev inte kort och det blev mycket tunnare, huvudet känns typ 2 kilo lättare, haha.


Nu ska jag äta frukost med min moder, och njuta av det vackra vädret utanför.. NOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0