Förklaring till hemsidan

Så där, nu fick jag tag i en dator! Pappa håller på att installera om min dator till Windows 7 istället för Vista, äntligen kanske den kan bli bra igen.. Nu är det bara några uppdateringar sen ska datorn va som ny, lika tom iallfall..

Har idag inte gjort mycket, tog med Tova till bibblan där vi lånade tre böcker till henne och sen fikade vi på vattenporten, en fyraåring är mycket bättre sällskap än man kan tro och nu har jag precis myst lite med Robin.

Ska förklara hur sidan jag länkade till fungerar nu!

Först går ni in på sidan, sen väljer ni vilken serie ni vill kolla på. Då kommer alla säsonger och avsnitt komma upp. Välj det ni ska se och klicka på det, då kommer det upp en massa olika sidor där man kan kolla på det, om det finns i listan så välj megavideo - lättast enligt mig. klicka där det står "Watch this link". En ny sida kommer upp och där klickar ni på "Click here to play". Sidan kommer upp och ni klickar på den röda knappen i mitten, det kommer upp reklam och den kan ni bara klicka bort direkt, och då klickar ni på samma knapp igen som nu blivit grön. Sen är det bara att kolla och njuta!

Nu ska jag snart kolla på valvakan eller vad det kallas, nu hoppas vi på det bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0