We can never go back

Då va det kväll igen ja. Var på bibblan en stund där jag träffade Ebba och Alma, fick tag i två engelska böcker, vi ska läsa en i engelskan. Så måste bara fundera ut vilken av de jag ska välja..

Nu sitter jag i min säng igen, med tända ljus och lite godis. Skulle egentligen åkt till Slättåkra men Robins mamma var visst lite dålig så får bli en annan dag.

 

I morgon ska jag göra något lite spännande, jobba på högskolan. Ska ringa runt till massa olika företag och sånt, kommer bli roligt tror jag, och riktigt roligt när jag får pengar för det. Så ska göra det den här veckan före och efter skolan, äntligen något som känns lite kul, behövde det!

Nu ska jag plugga lite, sen kolla på One tree hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0