tött tröttare tröttast

Är helt slut! Blev ett ganska hektiskt dygn som barnvaktare, men också så mysigt. Nellie är verkligen en söt unge och inte va hon svårt att ta hand om heller, gick verkligen mycket bättre än jag hade trott!

Vi hade mysigt helt enkelt jag, Robin och Nellie. Vi åt spaghetti och köttfärssås, kollade på filmer, åt godis, gick ut och lekte på en lekplats och en del annat, ja både Nellie och Robin badade..

Men nu är jag trött, verkligen trött för blev en ganska så sömnlös natt, för det första så var jag och Robin uppe alldeles för länge, sen så var jag ganska orolig över att Nellie skulle vakna om jag rörde för mycket på mig, att hon skulle trilla ur sängen och så, så jag vaknade varje gång hon rörde på sig, tror det blir mer sömn nästa helg vi ska göra detta för då vet jag hur bra det kommer gå!

Förutom att va barnvakt på förmiddagen har jag varit ute och kört med pappa nu på eftermiddagen, övningskörde i Frösakull och det börjar ge sig nu, en del saker. Längtar sjukt mycket efter att ha körkort!!

Nu ska jag kolla Gossip Girl och sova, borde VERKLIGEN plugga men jag gör faktiskt det i morgon, jag orkar bara inte!


Godnatt min skatt..


Kommentarer
Postat av: marty

du är typ den enda som kommenterar mig blogg annapanna, tack för det och jag ska bli bättre på att blogga! :D åh saknar er där hemma och hoppas ni har det bra. puss på dej!

2010-10-11 @ 01:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0