Pyssel

Efter dagis idag har jag och Tova Halloween pysslat, hon ska på Halloween - fest i morgon och sen tyckte jag att vi kunde få lite spökstämning hemma, jag älskar Halloween, men verkar inte vara någon som ska ha sån fest i år, tyvärr. Vi har gjort små spöken i gips, fladdermöss, en pumpa, en monster - godispåse och sen har vi gjort mönstergodisar av mandelmassa, mörk choklad och karameller. Lägger in foton på måndag när jag har min sladd!

I morgon är det fredag och då är det först psykologi, sen kanske träffa Robin, sen sminka Tova och sen vid åtta blir det Idol med Cornelia och Alice. På lördag blir det Ikea och söndag blir barnpassning för mig och Robin. Helgen klappad och klar!




Så här ska Tova sminkas i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0