life is good

Kan inte sova, tror jag är FÖR trött helt enkelt. Jobbade från åtta till sex idag, tio timmar, det var tufft faktiskt, iaf sista halvtimmen.

Igår åkte jag med Robin & co och kollade på huset i oskarström, kan säkert bli bra, eller det kommer bli bra. Sen sov jag i slättåkra, vi kollade på en väldigt mysko film, en norsk. Sebastians värld hette den iaf, den var speciell, inte bra och inte dålig, bara speciell.

Men en film som var bra, var Julie och Julia, den var mysig. Kollade den och nyaste avsnittet av Gossip girl när jag kom hem. Kröp ner i sängen och skulle sova vid åtta men inte fan gick det? typiskt..


Ja, skåda att mitt hår börjar få tillbaka lite längd, det är en positiv sak, en annan är att jag mår bra, jag klagar alltid när jag mår skit att jag inte uppskattar när jag har det så här bra, så nu uppskttar jag som bara den! Det går bra på dagis, går bra hemma, går bra med Robin. Livet är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0