angel

Sitter i sängen med färg i håret, utväxten ska bort! Finns inget som jag avskyr mer än när min mörka, nästan svarta utväxt kommer.. Hade gärna haft min vanliga färg, men passar helt enkelt inte i den, inte alls.

Dagen har varit helt okej, jobbade fram tills ett på högskolan och hann klart med min lista på 164 företag, kan säga att det var ganska skönt när det var slut, haha. Men härligt att tjäna lite extra pengar, för jag har beställt en fin- fin jacka från Nelly.com, den kommer om två till tre dagar och längtar, är trött på skinnjackan nu!

Har massa bilder i mobilen som jag vill ha in här, men hittar ingen sladd :/ Och en sak till, har nog bestämt på riktigt vad jag vill tatuera nu, och ungeför hur den ska se ut. Det är en liten ängel, så nu är frågan bara om det ska bli handleden eller axeln?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0