-

Då va helgen slut då ja, har inte haft tid alls att sitta vid datorn. Men nu så, sitter i soffan och är lite smånervös inför i morgon, det är min första dag på praktiken.

Nu lite om helgen, I fredags fyllde min kära bror 20 år! Det firade vi först med farmor, mamma och morfar. Sen på kvällen kom Philps kompisar och jag fick hit Sara och Martina, väldigt trevlig kväll blev det.


Blev ganska mycket folk till slut..

Sen igår, firade vi Philip hemma hos pappa och efter det drog jag och tjejerna på fest hemma hos Kim för att fira Alice och Benjamin, trevlig kväll det med!

Nu idag, har jag köpt present till mamma för hon fyller år i morgon, jag har städat och diskat, och lagat mat. Jag är duktig!


Mammas presenter, Body Milk och Dusch gel från Kings&Queens, en tvålpump och mintchoklad. Vet att hon kommer bli glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0