I månad eller 31 dagar

Så, nu har jag köpt en ny pump och är därför 195 kronor fattigare, men oj vad det var värt det, nu är mitt akvarie i toppform, om det kan vara det (!?)



Nu ska jag försöka att prata om något annat för en stund, för en del har tydligen börjat tröttna på mina firrar.. ( förstår verkligen inte!! ) Har sett klagomål på facebook från både min pojkvän och vänner, dåligt av dem..

Hur som helst, var på bibblan med de små på Duvan idag, gick fint och vi fick med halva bibliotekets utbud av barnböcker tillbaka, kvittot var milslångt. Blev själv väldigt boksugen, måste åka dit men vet bara inte när jag ska hinna..


 
* I morgon - Ing-Marie kommer till Duvan och ska "kolla". Efter det kommer Alice hem till mig för att jag ska hjälpa henne lite med designen på hennes blogg, ja jag är en väldigt bra vän! Sen framåt kvällningen ska jag se hur det går för familjen Barath/Obad ute i Oskarström, sen sover jag och älskling i " Slättis" som han så fint kallar det.

* Fredag - Psykologi och sedan passa Nellie

* Lördag - Passa Nellie

* Söndag - Adventsgudstjänst med Duvan på förmiddagen, sedan julskyltning

Har ingen tid för något längre, så mycket att göra - ingen tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0