Dagarna flyger förbi

Då ligger man här i sängen igen, det går fort nu!

Började min dag med att jag, Alice och Cornelia åt lunch på Blue Thai, väldigt gott. Efter det åkte jag och mamma runt i lite olika möbelaffärer i jakt på ett nytt, lite mindre vardagsrumsbord. Vi hittade ett fint som jag tror vi slår till på, kommer passa mycket bra.



Efter allt rännande efter bord så övningskörde jag en stund, det ger sig lite mer för varje gång, men mer träning behövs. Sen åkte vi hem och jag hämtade ett paket ifrån H&M, sen gjorde jag mig i ordning lite så kom Tesse och hämtade mig och vi åkte till Eurostop för att inventera på H&M, trevligt, men desto trevligare när jag har pengarna på kontot ;)

Nu blir det senaste avsnittet av Gossip Girl innan jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0