30 dagar

Sitter framför tvn och kollar runt lite på datorn, vet inte varför jag fått en sån stor längtan till julen i år, längesen jag hade det. Men jag är så sugen på att pynta nu, och julbaka och allt annat. Så passade även på att ändra bloggen lite, kände att den sett likadan ut väldigt länge nu.

Slutade tidigt från praktiken idag eftersom jag ska vara med på Adventsgudstjänsten på Söndag, så passade på att hämta ut mitt paket från H&M som äntligen kommit, fick ett presentkort på 50 kronor för att de dröjt så länge och varit massa strul, så nu är de förlåtna!

Vid fyratiden kom Alice hit och jag hjälpte henne att fixa hennes blogg lite, den blev tjusig så kolla in den här!

Nu ska jag fortsätta dricka glögg och äta pepparkakor med mammsen, i morgon har jag sovmorgon, sen psykologi och efter det ska vi julpynta, sen hoppas jag att min pojkvän tittar förbi, tycker det vore på tiden, saknar honom..


Bild från förra vintern, kanske blir så mycket snö i år igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0