You had a good day

Jag haft en riktigt bra dag tillsammans med Alice!

Vi började dagen med att hon fick titta på när jag städade på Fridolfs, så hon kan lära sig och börja städa med mig och sen även Lina. Efter det blev det frukost på Mc Donalds och sen lämnade jag tillbaka en tröja på Monki som jag inte var nöjd med. Efter det engelska, gjorde klart ännu ett arbete (GO Anna !) sen åt vi lite lunch, och cyklade in till stan och köpte en superfin ljusrosa kavaj till mig på gina, kommer bild på den !

Sen cyklade vi till stenhuggeriet och gick en lång promenad med Chico, Wilma & Vidar, supermysigt !

Wilma är min bästa vän !

 

tripp trapp trull

Jag i mina nya byxor från Vero Moda och sjal från H&M

Vackra Alice och Chico

 

Nu har jag suttit hela kvällen och skrivit, snart är jag klart ! Underbart. Längtar tills pengarna kommer, SHOPPA! Nu ska jag sova för i morgon väntar,

  • Gympa på morgonen
  • Dammsuga huset
  • Va med Robin
  • Städa på Fridolfs
  • Kvällen, vem vet?
Godnatt !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0