so long

Nu närmar klockan sig elva, nästan allt är packat och ska väl snart bära ut sakerna i bilen. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på O.C tills vi ska åka vid tre. Gud det ska bli så skönt att äntligen få komma iväg, och bort från allt. Men vet att jag måste ta tag i en massa saker när jag kommer hem, men tänker strunta i det och bara slappna av på en varm strand.

Datorn får följa med till Cypern, så bara internet på hotellet funkar så ska jag säkert kunna slänga upp lite bilder då och då. Kan ju vara kul, framförallt för morfar, om nu Philip orkar visa honom . .

Nej nu ska jag fixa det sista, nästa gång vi hörs, är jag i Cypern. U N D E R B A R T !


bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0