its been to long

Hoppsan, här var det ju inte igår jag skrev. Vad dum jag känner mig, men dem här veckorna sen jag kom hem från Cypern har varit otroligt stressiga. Jag började jobba på Friodolfs, massa plugg och arbeten i skolan och sen började jag även att göra ett jobb för en kvinna på Högskolan, och det har tagit otroligt med tid! Har nu bara en intervju kvar, som jag ska göra i morgon. Har beräknat att den kommer ta cirka fyra timmar, och efter det är jag äntligen färdig ! Du fattas bara pengarna, jag säger bara, som jag ska shoppa!

På tal om att shoppa på har jag även gjort det idag, ett par beiga jeans typ, en vit topp från Monki, solbrillor efter som jag inte hittar de snygga jag köpte på Cypern :( ett par örhängen och en sjal. Skulle egentligen inte shoppa annat en till mamma, men köpte en ram till tavlan jag gjort och på fredag eller något så tar jag med morfar så ska jag försöka hitta någon fin vattenbringare, eftersom jag och Philip tagit sönder den vi hade.

Nu ska jag sova, ska va på Fridolfs klockan nio och efter det har jag engelska. Godnatt !

Saknar värmen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0