Hemma

Då var jag hemma igen, vet inte riktigt om jag tycker det är skönt eller vad jag tycker. Vet att jag tycker det var underbart att sova i min egen säng i natt, för sängarna på hotellet var väldigt hårda. Vet också att det var väldigt skönt att träffa Robin och vännerna igen. Men annars hade jag gärna stannat, så underbart väder, fina stränder och alldelses klarblått vatten. Har väldigt mycket i skolan jag måste göra nu, och det är så hemskt kallt här hemma. Så på så vis hade jag gärna stannat på Cypern.



En sak jag är lite smått arg över, är att det glömde skicka med min väska på planet. Har verkligen alla mina saker i den, alla kläder, smink, toasaker, plattång och locktång. Till och med min jacka och mitt busskort.. Men i morgon ska den vara här senast klockan 13. Bäst för de att de inte tagit sönder något. .

Nu ska jag duscha och sen sova, sov inte mycket i natt och var ganska jobbigt att va i skolan när jag vant mig vid att slöa på stranden hela dagen den senaste veckan. Men i morgon måste jag vara fit for fight, nationella prov i matte, powerpoint arbete och tandläkaren, mycket att göra, så lite tid !


Kommentarer
Postat av: Paulina nilsson

Hoppas ni hade det sjukt häärligt :D

PUSSSS

2010-05-13 @ 14:47:44
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0