so im tierd

Tiden går så himla snabbt, det är redan söndag och hela veckan och helgen är slut. Nu är det bara fyra dagar i skolan och sen börjar ett tio dagars långt lov! Vet inte om jag ser fram emot det så mycket egentligen, känns lite som det nyss var lov, plus att jag ska vara ledig hela vecka 16 när jag och mamma drar till Cypern..

Igår blev det en bra kväll hemma hos mig, med god dricka, spel och trevligt sällskap. När folket lämnat kom Robin hit och vi gick och la oss. Är så skönt när han kommer på kvällen och jag får somna med hans armar runt mig, sover så lugnt och tryggt då.

Har en hel del att göra idag, och då hjälper det inte att jag förlorat en timma utav dagen, måste plugga matte, engelska och svenska. Därför blev det ingen Afro idag, typiskt !

Dags att sätta igång !

Lite bilder från igår,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0