taking it easy

Så bra gick det med att jag skulle lägga in bilder från lovet, men glömmer alltid bort att blogga när jag är hos min moder pga hennes dåliga internet anslutning. Vi ska ha trådlöst internet, men så har det inte blivit så nu håller vi iaf på att byta opperatör.

Helgen har varit helt okej, på fredagen tog jag det bara lugnt med Martina, satt och kollade tv och pratade om allt mellan himmel och jord. Kommer alltid på när jag är med Martina varför vi hållt ihop så länge, vi kan verkligen prata om allt och förstå varandra, och det är guld värt för mig.


Igår blev det fest hos syskonen Strutz, jag, Alice, Josefin och Robin tog bussen dit vid halv elva efter lite försnack hos mig. Trevlig kväll med lite folk man inte träffat på ett tag. Vid två hämtade mamma oss, och jag och Robin somnade nästan bums när vi kommit hem.


Och idag söndag, har jag inte gjort någonting. Hela förmiddagen kollade jag och Robin film och tv, när han åkte fortsätta jag på samma spår, och nu på kvällen gör jag fortfarande det samma. HAr varit utanför dörren två gånger, en gång när jag var ute med Wilma, och en gång när jag köpte saft på ica! I morgon måste jag verkligen träna ordentligt!


Nu ska jag fortsätta läsa i min bok, och sen se om det kommit ut något nytt avsnitt av one tree hill, sen är det kanske inte helt fel att sova, i morgon ligger det en del på schemat
* Wilma 10 år !
* Göra klart APU - uppgifter
* Städa och packa inför flytt till Pappa
* Träna Aqua 18.30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0