Studiedag

Då var det en ny vecka, nya.. möjligheter?
Har idag gjort nästan allt jag skulle, jag har packat och flyttat över till min pappa, alla sakerna ner i väskan som varje måndag, börjar kännas så dumt att flytta fram och tillbaka när jag är så pass gammal. Vill ha ett rum, där jag har alla mina grejer, en garderob, då kanske jag äntligen skulle få lite ordning på saker och ting! Men då kommer det ju ett problem, vem ska man bo hos? Det är det enda jag tycker är jobbigt med att mina föräldrar inte bor tillsammans, att jag inte kan bo med de båda, ganska logiskt kanske?

Testade på Aqua idag på Nautilus, tillsammans med Josefin, Alice och en massa damar plaskade vi som galningar, men måste säga att det var riktigt roligt, bra träning och riktigt bra musik. Så det ska definitivt göras om!

Jag ska också passa på att tipsa om världens bästa balsam ( om man nu har blondt hår ) Det är från TONI&GUY och kostar 110 kronor på Maxi. Det är riktigt bra, tar fram färgen och gula skiftningar försvinner helt, det innehåller också värmeskydd.

Platinum blonde conditioner

Nu ska jag strax kolla på filmen Wimbledon, för har hört att den ska vara riktigt bra, så hoppas på det.
I morgon är det tisdag och det är ganska mycket på mitt schema, måste kolla upp massa kring ett pågående irottsprojekt, och fortsätta leta sommarjobb. Sen får jag absolut inte glömma att hämta min laddare i slättåkra, för min mobil är död och det är de värsta jag vet. Godernatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0