let´s have som fun

Ja, det har ju blivit lite dåligt med uppdateringen här, har ingen ursäkt, utan är bara så att jag vissa veckor i mitt liv har så mycket på gång, och så lite tid för datorn.

Just nu försöker jag bara få klart allt med skolan innan lovet, träna och va med min pojkvän. Har väl mest hunnit med det sista om jag ska vara ärlig, är inte mycket för att plugga och har lätt för att skjuta upp saker och ting lite för länge.. Även träningen har gått sådär denna veckan, men ska testa ett nytt pass på lördag och träna afro på söndag så det ser jag fram emot !

Kollar runt lite för behöver införskaffa lite nya saker nu på tisdag när pengarna kommer, har redan beställt ett par skor och en sommarjacka men behöver ny foundation, hårfärg, jeans och underkläder med. Får väl se vad pengarna räcker till.

I morgon har jag och Robin varit tillsammans ett halvår, och då blir det troligen bio, om han bara får sin lön, ser jag fram emot. Nu är det dags att läsa en stund och sedan krypa till kojs. Blir första natten utan Robin denna veckan, kommer kännas tomt, fast kan bli lite skönt att få breda ut sig i sängen med, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0