hard work work

Blev väckt av Robin tio över sex, det var bara till att gå upp, klä på sig och hoppa in i bilen, eftersom Robin tvunget ska vara på sitt jobb klockan sju. Så när vi kom in till stan tog jag bussen direkt hem där jag somnade om och sov till tio, det var underbart. Efter det hade jag datorkunskap, som alltid är lika trevligt, sen matte som inte är lika trevligt eftersom vår mattelärare tror att vi är snillen, jag menar att göra 3o sidor hemma? Är inte det lite överdrivet!?
Efter det hade vi bild, och det var riktigt kul, skulle göra gips gubbar, och jag gör en avbild av Robin, tror han kommer bli glad när han får den, han är redan nyfiken.

Efter skolan var jag i stan en stund med älskling och käkade lite och sånt, nu ska jag strax träna, Aqua igen, och i morgon blir det Afro för första gången, ser fram emot det riktigt mycket! Nej nu ska jag sätta på mig bikinin !



Min pojk och jag på skolavslutningen i nian, det var en riktigt bra dag de, känns som igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0