friday

Det är fredag, klockan är tio och jag ligger i min säng. Vet inte när det hände senast men jag är helt enkelt, helt slut. Har träningsvärk i både rygg och vader och har en stark känsla av att vi kan räkna dit lår och mage i morgon.

Var och tränade MRL med Alice vid halv sex, mage, rumpa och lår. Det var inte att leka med alltså, höll på i 30 minuter och både jag och Alice var helt slut efteråt, så det blir en repris av detta på måndag. För känns att det har god verkan. Och i morgon är det happy saturday på Nautilus och då ska vi släppa loss till olika musikal låter, tror det kommer bli riktigt kul !

Som sagt sitter ensam hemma och ganska många jag känner är ute och roar sig men jag orkade bara inte. I stället har jag duschat, målat naglarna och nu läser jag i min nylånade bok TRE, som hitintills är bra. Efter det tänker jag somna till City Island som jag laddade hem igår kväll.

I morgon blir det som sagt träning på förmiddagen, lite städning och strykning hemma och på kvällen blir det Melodifestivalen med tjejerna, kanske även mat på stan innan.

Och på söndag ska jag vara med min älskade pojkvän, känns som vi inte riktigt hinner ses mitt i allt med skola, träning och hans nya jobb. Men på söndag blir det för hoppningsvis en heldag och efter det övernattning i Slättåkra. Så resten av helgen är planerad och därför känns det trots allt ganska okej att läga sig vid tio denna fredag !

Godnatt!

Dagens saknad är värmen, utan tvekan !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0