det börjar våras

Sitter och väntar på Josefin, för vi ska alldeles strax cykla ut till Söndrum, ta med Wilma och gå en långpromenad. Får bli det istället för träning idag, har inbokade pass både torsdag, fredag och lördag sen så bra att komma ut i friska luften idag, det är ju inte helt fel väder heller. Fattas bara lite mera värme nu, och att snön smälter självklart.

Har just fyllt ut min ansökan om sommarkraft, och har tidigare skickat in till framtidskraft. Hoppas att jag får något utav det för måste verkligen ha ett sommarjobb, annars finns det inte en chans att kunna hitta på något roligt i sommar.

Nej nu ska jag hoppa i min träningskläder och ut i fina vädret!

bild från våren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0