äntligen vår

Det är officiellt vår, för solen har skinit från det att jag steg ut sängen tills den gick ner för en stund sedan. Har tagit vara på dagen på bästa sätt, stan med mina kära !

Började med att vi tog bussen till Sture och åt lunch, man tackar faktiskt inte nej till gratis mat, speciellt inte när det är stekt fisk. Efter det började vi springa runt i stan, blev örhängen, en ring, klänning och ett par nya jeans. Och ett armband till Robin, var så snyggt på honom att jag var tvungen att köpa det, så blev han ju glad med.

I morgon ska jag göra något väldigt spännande, jag ska åka med systrarna Swerre + 2 till Kungsbacka där vi ska bli stylade och fotade. Har ägnat hela kvällen till att välja ut tre olika outfits, och tror att jag har bestämt mig nu. Känner mig lite små nervös för har aldrig blivit fotad tidigare, men det är ju bara jag som ska ha fotona, så det blir nog bra !

Nu är det dags att försöka plugga lite, läsa lite i engelska och svenskan boken, och efter det sova. Vi åker halv elva i morgon, spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0