solen skiner

Åh vilket underbart väder det varit idag, mer av detta tack ! Kanske kan bli en riktigt fin sommar i alla fall? Hoppas !

Har varit ute idag och gått en lång runda med Alice, Cornelia, Chico, Vidar, Conrad och Wilma. Det var jätteskönt eftersom jag legat inne mer eller mindre sen i söndags. Har dock inte gått så mycket nöd på mig eftersom att Robin varit här, nästan hela tiden.

Jag och min fina vovve, i tio år har hon varit min nu, hoppas på några år till !



Jag är jättetrött och börjar känna mig stressad, måste verkligen plugga i morgon, bli klar med alla arbeten innan avslutningen nästa vecka. Så nu ska jag duscha, städa klart och sen sova gott, Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0