Skolavslutning

Kan inte fatta att mitt första år på gymnasiet är slut, det har gått läskigt fort ! Men det bådar gott, hoppas de två som kommer går minst lika fort, kan inte vänta på att ha gått ut skolan och kunna roa mig ett tag . .

På tal om att roa sig, det fick inte jag göra idag, jag har blivit sjuk igen, så irriterande. Men förhopningsvis kanske jag kan fira i morgon, det är ju faktiskt studenten och allt då.

Kan ju berätta snabbt om dagen, Robin och jag vaknade, gjorde oss i ordning och efter det blev det lite tal och musik i Bergmansalen, sen fika och efter det Kinamat med tjejerna. Det var efter vi hade ätit som jag började må dåligt, höll på att somna, så åkte hem och nu ligger jag här med ett dunkande huvud och en rinnande näsa.

Men jag ska strax få glass med krossad diam, och kolla på Beverly Hills, så det kunde ha varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0