PLUGG

Inget fint väder idag inte. Jag sitter i vardagsrummet och pluggar för fullt, när ska jag lära mig att inte skjuta upp allting? Sitter här två dagar innan avslutningen med ett arbete som skulle ha varit inne i november, det är ganska pinsamt! Men jag gör det i alla fall, och igår lämnade jag in American History X recension och analys på engelska, och en bokrecension i svenska. Så det går framåt i alla fall, när jag gjort klart det här arbetet har jag bara kvar,

  • Skriva en reflektion och en intervju till arbetet om lekplatser.
  • Göra klart powerpoint om Pocahontas
  • Skriva en egen myt
  • Plugga till provet på Leken, till i morgon.
Lätt som en plätt kanske? Om jag bara orkar sitta här hela dagen så! Robin ligger och sover uppe på mitt rum, jag hoppas verkligen att han vaknar snart för det är så långståkigt när han sussar . . Nu ska jag fortsätta med detta tråkiga plugg, för när mamma slutar ska vi åka och köpa skor till mig, toppen kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0